Podle druhu zboží

Informace uvedené na této stránce jsou pouze shrnutím nejdůležitějších bodů, prodej se řídí obchodním podmínkami, které naleznete pod odkazem Obchodní podmínky.

Platba za zboží

Přijímáme následující typy plateb:

    • Platba při osobním odběru
    • Platba dobírkou při převzetí zboží od České pošty.
      Na Slovensko zboží na dobírku zpravidla nezasíláme.
    • Platba předem na účet u České spořitelny (č. účtu: 2646700339 / 0800)

Platbu na účet je možné provést bankovním převodem, poštovní poukázkou (složenkou), případně i vkladem na pokladně banky. Jako variabilní symbol prosím použijte číslo objednávky, je uvedeno v potvrzovacím e-mailu.

Doprava zboží

→ Česká republika

Zboží odesíláme jako Balík do ruky České pošty. Česká pošta zaručuje dodání do druhého dne po odeslání. Běžné poštovné za balíček s platbou předem je 99 Kč, za balíček s platbou dobírkou 139 Kč.
Zboží odesíláme zpravidla každý pracovní den v 16 hodin.

 

Máte-li cestu do Havlíčkova Brodu, nebo jste z okolí, můžeme s Vámi domluvit Osobní předánízboží na telefonu +420 732 630 200, nebo e-mailu tuningdoaut@tuningdoaut.cz.

→ Slovenská republika

Zboží odesíláme službou Cenný balík - prioritní (Česká pošta). Pošta zaručuje dodání do šestého dne po odeslání. Za odpovídající příplatek můžeme zboží zaslat službou Obchodní balík do zahraničí, kdy pošta zaručuje dodání do třetího dne po odeslání. Zboží odesíláme zpravidla každý pracovní den v 16 hodin. Poštovné do Slovenské republiky Vám stanovíme individuálně na požádání.

 

Zboží skladem

Všechno zboží vystavené na našem e-shopu je zpravidla skladem. Není-li zboží na skladě, můžete se dotázat na jeho dostupnost (kdy bude na skladě...) na telefonu +420 732 630 200, nebo e-mailu tuningdoaut@tuningdoaut.cz. V případě, že zboží které jste objednali přece jen na skladě není, okamžitě Vás kontaktujeme a dohodneme se na dalším postupu.


Vrácení zboží do 14 dnů a shoda s kupní smlouvou

Občanský zákoník zakládá obchodníkům povinnost dát zákazníkovi možnost do 14 dnů vrátit zboží, jehož koupě byla uskutečněna pomocí prostředků komunikace na dálku (internetem).

Tuto možnost našim zákazníkům poskytujeme za následujících podmínek:

  • Zboží kupující musí vrátit včetně originálního obalu a se všemi součástmi.
  • Zákazník má právo si zboží rozbalit a vyzkoušet, zda mu vyhovuje, avšak zboží nesmí nést známky používání, nebo poškození.

Možnost vrácení zboží do 14 dnů se nevztahuje na zboží:

  • Které bylo upraveno dle potřeb zákazníka.
  • Které je prodáváno jako bazarové. Takové zboží je vždy jasně označeno.

Vrácené zboží, které výše uvedené podmínky splňovat nebude, si vyhrazujeme právo odmítnout, nebo případně tyto nedostatky zohlednit na vrácené částce.

Prodávající vrátí kupujícímu zaplacenou částku, a to i včetně nákladů na přepravu, pokud bylo vráceno všechno zboží z dané objednávky. Doprava zboží zpět od kupujícího k prodávajícímu je hrazena kupujícím. Peníze za zboží vrátí prodávající buď převodem na bankovní účet, případně pomocí poštovní poukázky C, podle požadavku kupujícího.

V případě, že námi dodané zboží chcete vrátit, zabalte ho a zašlete (nebo po domluvě osobně doručte) na adresu JAKES v.o.s., U Nové silnice 3317, 580 01 Havlíčkův Brod. Ke zboží přiložte: originál nebo kopii faktury a průvodní dopis (v něm uveďte, že si přejete zboží vrátit ve 14 denní lhůtě a způsob jakým Vám máme zaslat zpět peníze). Můžete použít náš vyplnitelný vzor (pro Word 2007 a vyšší).

O přijetí vraceného zboží zákazníka informujeme zpravidla e-mailem. Na vyřízení a vrácení peněz si vyhrazujeme 30 dnů.

Zboží lze vrátit až do 6 měsíců a požadovat vrácení peněz, pokud se do 6 měsíců od koupě projeví tzv. rozpor s kupní smlouvou podle § 616 Občanského zákoníku.

Podrobné podmínky odstoupení jsou uvedeny v našich obchodních podmínkách.

Reklamace

Zákonná záruka na námi prodávané nové zboží je 2 roky od zakoupení. Na zboží, které je prodáváno pod označením bazarové se tato záruka nevztahuje. Na bazarové zboží je záruční doba v souladu se zákonem zkrácena na 1 rok.

V případě, že je námi dodané zboží vadné a chcete ho reklamovat, zašlete ho (nebo po domluvě osobně doručte) na adresu JAKES v.o.s., U Nové silnice 3317, 580 01 Havlíčkův Brod.Ke zboží přiložte: kopii faktury a průvodní dopis (v něm uveďte popis reklamované závady a kontakt na Vás). Můžete použít náš vyplnitelný vzor (pro Word 2007 a vyšší).

O přijetí reklamace a jejím dalším průběhu zákazníka informujeme zpravidla e-mailem. Na vyřízení reklamace si vyhrazujeme 30 dnů.

Podrobné podmínky reklamací jsou uvedeny v našich obchodních podmínkách.


Postup objednávání / stavy objednávek

O tom, jak probíhá zpracování Vaší objednávky Vás informujeme e-maily o změně stavu objednávky. Stav objednávky si také můžete ověřit ve svém zákaznickém účtu po přihlášení na našich stránkách.

Objednávka – platba DOBÍRKOU

1. Čeká na přijetí
Co to znamená: Systém vaši objednávku úspěšně uložil a čeká, až ji potvrdí náš pracovník. Pro zákazníka je již objednávka závazná.
2. Vyřizuje se
Co to znamená: Objednávku jsme potvrdili, zboží je na skladě a bude při nejbližším odesílání (obvykle každý pracovní den v 16 hod) odeslána k Vám. V tuto chvíli je objednávka již závazná i z naší strany.
Pokud je objednávka přijata např. těsně před odesíláním zásilek, může přejít rovnou do stavuOdeslána.
3. Odeslána
Co to znamená: Balíček se zbožím z Vaší objednávky již byl podán na poště a měli byste ho obdržet následující pracovní den.
Upozorňujeme, že zákazník je povinen buď objednanou zásilku řádně převzít, nebo odstoupit od koupě a uhradit prodejci vynaložené poštovné.

X. Není na skladě
Co to znamená: Bohužel některou z položek nemáme právě na skladě, v tomto případě vždy zákazníka kontaktujeme e-mailem, nebo telefonicky.
X. ZRUŠENA
Co to znamená: Objednávka byla zrušena na žádost zákazníka.

Objednávka – platba PŘEVODEM

1. Čeká na přijetí
Co to znamená: Systém vaši objednávku úspěšně uložil a čeká, až ji potvrdí náš pracovník. Pro zákazníka je již objednávka závazná.
2. Očekáváme platbu
Co to znamená: Objednávku jsme potvrdili, zboží je na skladě a my již jen očekáváme Vaši platbu. Prosíme o platbu do 5 pracovních dnů, po tuto dobu Vám zboží rezervujeme.
Pokud je objednávka přijímána v okamžiku kdy zákazník již zboží zaplatil, může přejít rovnou do stavu Odeslána.
3. Zaplacena
Co to znamená: Přijali jsme platbu a zboží bude při nejbližším odesílání (obvykle každý pracovní den v 16 hod) odesláno k Vám.
4. Odeslána
Co to znamená: Balíček se zbožím z Vaší objednávky již byl podán na poště a měli byste ho obdržet následující pracovní den.

X. Není na skladě
Co to znamená: Bohužel některou z položek nemáme právě na skladě, v tomto případě vždy zákazníka kontaktujeme e-mailem, nebo telefonicky.
X. ZRUŠENA
Co to znamená: Objednávka byla zrušena na žádost zákazníka.